Tuesday, February 1, 2011

Unikatne tašne

Nije mi lako udovoljiti ukusu. Totalno sam modno razmažena i probirljiva. Htela sam tašnu. Ručno pravljenu, elegantnu, originalnu, jednu jedinu, neponovljivu. Htela sam da ide "uz mene" i moj stil odevanja. I potraga za takvom je krenula. 

Pokušavala sam i sama da je napravim. Nemam mašinu, pa su šljokice vremenom spadale, morale se nanovo prišivati, vireli su končići i nije mi to bilo to, šta god "to" bilo.




Pregledala sam internet sajtove i tako došla do predivne Kristine Kecman Lalicki iz Beograda, koja je modni mag kada su ženske tašne u pitanju. Ima svoj brend i iskustvo, traje već dugo. Gledajući njenu galeriju znala sam da će ona napraviti baš "tu" tašnu koju imam u glavi. Potpuno sam joj se predala i potpuno sam verovala njenom ukusu. Samo sam u par reči opisala šta želim, da ta moja tašna treba biti crna, sa romantičnom mašnom, i da želim da bude opšte primenljiva, kako elegantna, za večernje prilike, tako i za farmerke i dnevne varijante. 




Rad na poverenje, to se danas retko dešava u Srbiji, zar ne?







Fluid koji sam osetila između Kristine i mene bio je kao "već viđeno", kao metafizičko iskustvo i znala sam da ću biti prezadovoljna. I jesam. Zaljubila sam se u svoju tašnu, prosto je pufnasta i meka kao mede, stvorena za maženje sa njom, ko razume strast prema lepim i sofisticiranim detaljima.











Tašna bi svakoj ženi trebala biti odraz karaktera, neka priča o sebi, detalj koji je mnogo više nego garderobni element i nužna zamena za kesu u koju takođe mogu spakovati sve što želim nositi sa sobom. To je intima, svet koji se ne vidi, svet koji nosim unutra, ali i svet koji se vidi, onaj koji priča o meni, ko sam i kakav mi je ukus.



Moderna žena, samosvesna, mora imati jasan stav da svaki deo njene garderobe i nakita priča o njoj. Tašna je magija, čarolija, ženski svet nejasan muškarcima, naš kutak, pa, drage moje dame, izvolite...predajte se sopstvenom užitku...pogledajte Kristinine radove na sajtu Dugmence http://www.dugmence.com/ i verujte da birate parče sebe svojom tašnom.







3 comments:

  1. Draga Milice,

    Najlepše ti hvala na ovakvom tekstu o mom radu. Zadovoljstvo mi je da postoje žene kojima se dopada to što radim i sa kojima sam u saglasju, to je najbitnije za moj rad i prave rezultate.

    Srdačno te pozdravljam. Kristina

    ReplyDelete
  2. Kristina je posebna .
    Doživljavam je kao vrhunskog majstora apstraktnog slikarstva ,jer samo oni mogu osetiti i izraziti apsolutnu slobodu .
    Njeni radovi su kao galerija slika u kojoj je svaka slika neponovljiva kao što je neponovljiv i trenutak njene inspiracije i stvaranja.
    Svi se rađamo kao unikati ,ali retki su oni koji to u životu i stvaralaštvu ostanu.

    Kristini ,svako dobro u životu i radu!
    Milice ,srećno Blogovanje!

    Srdačan pozdrav !

    Marija Rončević

    ReplyDelete
  3. Marija, hvala na lepoj dobrodošlici u blogovanju i lepim rečima, a Kristna je istinski umetnik.

    ReplyDelete