Tuesday, April 5, 2011

Hulahopke

Ženske čarape su oduvek fascinirale, još od pojave najlon čarapa kada su žene bile oduševljene, blago je reći da je to bilo planetarno ludilo i pomama. Bile su skupe i luksuz za žene naših podneblja. Pod uticajem filmskog platna (bioskop-nije još, deco, bilo televizora, a kamo li drugih medija) i čarapa sa crnom linijom duž noge, naše su se, večito siromašne dame, dosetile da tu liniju iscrtaju po nozi.





One traju u modnom istorijatu svega 50 godina i nemoguće je da se ne pitamo kako su žene živele bez njih, u krajnjem slučaju: kako im nije bilo hladno?! Na velikom platnu prva ih je promovisala  glumica i plesačica En Miler. Osmislio ih je kao modni detalj vlasnik tekstilne kompanije, Alen Gant. On je oslobodio žene haltera i ponudio im hulahopke. Tvigi, modna ikona šezdesetih promoviše hulahopke, a u prodaji se pojavljuje i serija sa njenim imenom. Džuli Nevmar, zapamćena po ulozi Catwoman u Betmenu iz 1966, patentirala je sopstveni model hulahopki. Njena inovacija je šav koji povezuje prepone i struk - čineći da zadnjica i butine budu bolje naglašeni.





Želja žena da se dopadaju, posebno da se njihove noge dopadaju je nešto što je ovaj nužni garderobni element razvilo do umetnosti kada su dezeni u pitanju. Činjenica je da muški deo populacije smatra ženske hulahopke fetišom, svetinjom i dečačkom fantazijom. Ovde ću samo reći: samodržeće, silikonske trake do pola butine... i mašta već gori.



Sve žene nose i vole čarape. Od onih koje vole pamučne, tople, pa preko večitih balavica sa dezenima drečavih boja i šara, do onih koje tu šaru, taj rad na ženskim hulahopkama smatraju izrazom i odrazom. One prate liniju noge i još je više ističu, naglašavaju, pridodaju izrazu ženstvenosti i lepote. 



Proleće. Varljivo. Cvetni dezeni svuda i na svemu. Obavezno i cvetne čarape. Uklopite ih kako znate i umete. Imate i značenje cvetova (čitaj na blogu, primedba M.M.), pa nađite sebe u svemu tome.  Za umerenije, samo jedan cvetni detalj, za hrabrije i smelije  -budite sva u cveću, ali skladno i pažljivo biranim dezenima da ne izgledate kao bugarski turista sa Havaja. 




Budite svesne i u ovom odabiru koji je nužan, pogotovu za poslovne dame, da sebe predstavljate svakim svojim izborom i da ništa nije manje važno. Sve je bitno i sve je slika o vama.  U krajnjem slučaju, budite drugačije svojim stilom. Izaberite svoje hulahopke.








1 comment:

  1. bio je uzitak videti ove slike i procitati tekst

    ReplyDelete